niedziela, 19 stycznia 2014

Pierwsza sesja w 2014r :)





















Model: Anna Wojciechowska
MUA: Zuzanna Lewicka
Więcej zdjęć na Facebook'u

Maria Peszek - Szara Flaga


Wow! Od początku roku minęło dopiero (już?) 19 dni, a mi ledwo udaje się odkładać aparat z powrotem do torby, nie powiem niezmiernie mnie to cieszy :) Zainteresowanie sesjami jest duże, a na kartkach kalendarza zostaje coraz mniej wolnych terminów. W sumie to nie wszystkie pomazane na czerwono, bądź niebiesko daty są związane ze zdjęciami (przynajmniej nie bezpośrednio) ale o tym później :)

Jak na razie w tym miesiącu udało mi się zorganizować trzy sesje. Pierwszymi noworocznymi zdjęciami był lekko mroczny wypad z Anią do okolicznego lasu, którym mogliście cieszyć oko już w sam dzień ich wykonania, ale niestety tylko na facebooku i photoblogu. Później 11.01 odbyły się kolejne z Asią, po czym 14.01 jak na razie zdecydowanie najlepsza ze wszystkich trzech, sesja z Pauliną Fijałkowską którą postaram się tutaj zamieścić jak najszybciej jednakże ciekawskich zapraszam we dwa wcześniej wymienione przeze mnie miejsca gdzie można mnie znaleźć :) Wyjazd do Poznania był zdecydowanie szalonym, a już szczególnie miejsca gdzie owe zdjęcia były wykonywane.






Oczywiście, nie jest tak pięknie jakby mogło się wydawać. Ostatnio moją głowę przepełnia wiele niebezpiecznych i niepotrzebnych myśli, wątpliwości.. a na dodatek nie mogę się ich w żaden sposób pozbyć. Cóż poradzić do wylotu do Londynu zostało 18 dni i tego się trzymajmy <3



 




5 komentarzy:

  1. już opanowuję swój sprzęt, niedługo może i ja będę cykać takie cudne zdjęcia! :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie bawisz się światłem i głębia ostrości.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. aparack użwany,tak tam stauszek canona,ale sprawdza się jak na razie znakomicie, a nawet jeszcze nie poznałam wszystkich jego możliwości. odkupiłam go od Kacpra,brata Marceliny. miło mi,że tak dobrej fotografce podobają się moje zdjęcia ;) cieszę się. fotografia jedzenia to super zabawa :p ale czy aż tak dobre zdjęcia pstrkam, no nie wiem xD

    OdpowiedzUsuń
  4. do nauki jak najbardziej :] może kiedyś będzie mnie stać na coś lepszego, ale kupiłam go ze względu na 3 obiektywy, w tym teleobiektyw :p inaczej bym się nie skusiła. z chęcią będę pytać, dopiero zaczynam przygodę z lustrzanką :]

    OdpowiedzUsuń